Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Vårt lilla mirakel

Av Jeanette Johnsson - 21 augusti 2013 17:25

 

Nu är han född, vår älskade Mr. Pytteliten. Sex veckor för tidigt kom han. Det var väldigt oväntat at han skulle ta sig ut så tidigt. Jag var snarare beredd på att få gå över tiden och bli så stor så att jag knappt kunde röra mig. Men jag blev inte så stor för vår älskade lilla Milton var väldigt liten.


 

Han vägde under två kilo när han föddes. Så vi hamnade på Barn 4 på Norrlands Universitetssjukhus i Umeå. Det är hit man kommer om barnet föds för tidigt och här är vi kvar än.


 

Han är fullt frisk och har varit det hela tiden. Men innan vi kommer hem så måste han växa på sig ännu mer och amma helt och hållet. Nu sondmatas han lite också eftersom han inte orkar äta allt han skulle behöva för att öka i vikt.


 

Men vi har det bara bra. Vi får gå på promenader och åka iväg och göra utflykter med bilen. Så det går ingen nöd på oss.


 

Vårt lilla mirakel.


Ha det bra allihop och ta hand om er.
Kram

 
 
Maria H

Maria H

21 augusti 2013 17:54

Sååå underbart söt han är!!

http://www.familjenhallman.blogspot.com

 
Ingen bild

ewa andreasson

21 augusti 2013 23:32

grattis,,, en sån sötis,,,,lycka till ,kram

 
Anna-Erika

Anna-Erika

22 augusti 2013 14:00

Stort grattis!

http://aehandmade.con

 
Ingen bild

nella@webaid.se

26 augusti 2013 14:49

Så vansinnigt fina ni är, hela familjen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Johnsson - 26 oktober 2013 12:50

  Hej, Rubriken, snö ovh en leende bebis, visar vad som just nu gör mig väldigt glad. Livet som mamma är härligt och förvirrande. Att få se Milton le och utforska den nya världen som han kommit till är fantastiskt. Men det är verkligen en ny vär...

Av Jeanette Johnsson - 7 oktober 2013 18:38

  Hej, Nu har vi varit hemma från sjukhuset i lite mer än en månad. Den här bilden är från kvällen när vi kom hem. Då var han inte stor. Nu väger han snart fem kilo och känns som en "riktig bebis". Innan var han så smal och liten, det kändes som...

Av Jeanette Johnsson - 11 juli 2013 21:48

  Jag har åkt så långt vägen går. Ja, ända tills det blev stopp. Här slutar nämligen vägen. Jag har hamnat i Ammarnäs. Jag bevakar filmfestivalen, med dokumentärfilmer, med det passande namnet "Far far away".     Det är vackert här, som på ...

Av Jeanette Johnsson - 9 juli 2013 17:02

  Veckan i södra Sverige avslutades med en tur till Styrsö i Göteborgs skärgård.     Jag och min vän Petronella sov en natt på ett vandrarhem där.     Så här fint låg vandrarhemmet, inbäddat i grönska. Precis som på många öar så finn...

Av Jeanette Johnsson - 2 juli 2013 16:38

Veckan i södra Sverige var som vanligt hektisk. Det är många man vill träffa och mycket man vill göra. Som vanligt hann jag inte träffa alla jag ville. Men vi fick in både besök på Gekås i Ullared och på nya Ikea i Uddevalla. Det blev många bra inköp...

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards