Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Jeanette Johnsson - 19 mars 2012 11:03

 

Hej,

I fredags var jag i Lycksele och gjorde en skiktröntgen på knät. Det var någon del, som hette något på latin, som var skadad. När sjukgymnasten förklarade på svenska så fattade jag det som att det var fästet till ett ligament till ett ledband som var av + att en liten benbit i knät hängde löst. Så jag får inte böja knät på cirka en månad. För att vara riktigt säker på att jag inte böjer knät så har jag fått en skena till benet.


 

Så här ser den ut på närmare håll. Är kanske lite svårt att se eftersom jag har svarta byxor under.


 

Det har varit en bra helg. I lördags kväll var jag, Robin, pappa och min svärmor och åt på Sånninggården, som ligger utanför Hemavan. Det var fantastiskt gott. Och en sådan mysig miljö, ett riktigt gammalt hus som de hade inrett i den gamla stilen också. Riktigt charmigt. Pappa är nämligen på besök för att fira sin 60-årsdag.


 

Igår, söndag, var det jättefint väder på förmiddagen. - 16 grader, strålande sol, rimfrost på träden och vindstilla. Kan nog inte bli så mycket bättre än så här. Men det är verkligen varierande väder nu, har till och med regnat vissa dagar och varit som mest + 7-8 grader och plötsligt blir det nästan - 20 grader igen. Det är tvära kast. Snöar gör det nästan varje dag nu.  


 

En till bild från gården i går morse.


Dagens väder: Molnigt, blåser lite och + 2 grader. Snödjup: 120 cm

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards