Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Jeanette Johnsson - 17 augusti 2008 20:38

Då är semestern snart slut. Strömstad bjöd faktiskt på fint väder. Jag har haft några dagar med lugn och ro. Tankarna har fått färdats fritt, vilket har resulterat i att de har farit fram och tillbaks tills de var alldeles intrasslade i varandra. Men efter några dagar började jag att reda ut röran. Tror jag.


I går, lördag, var min kusin och hennes sambos 25-årsfest. En mycket glad tillställning. Det var mångkamp och vi delades in i grupper. Vilket lag vann, tro? Mitt lag förstås! Jag fick två fullträffar, av två, med luftgeväret till exempel. Är ganska stolt över mig själv. Fast om jag ska vara ärlig kanske det berodde på en hel del tur och att jag fick instruktioner kring hur jag skulle göra. Men vi vann och gladde oss åt det en bra stund.


Nu är jag tillbaks i Värnamo igen. Regniga, vardagstrista och höstlika Värnamo. I morgon är det jobb igen. Konstigt men det känns bara som att jag har varit ledig en helg. Fast när man är ledig en helg så känns det definitivt inte som en helg, snarare som några timmar.

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards