Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Jeanette Johnsson - 9 juni 2008 11:24

Någonstans på flyget mellan Arlanda och Kallax i Luleå så försvann sommaren och solen. Ja, jag har fått rapporter om att det går att sola och bada hemma. Nej, jag är inte alls avundsjuk. Eller jo, det är jag. Här i Skellefteå är det några få plusgrader och duggregn. Så min semester valde jag att spendera på helt fel ställe. I dag ska vi ut på stan och köpa vantar för att inte frysa  ihjäl.

Trots vädret så är det något visst med den här staden. I dag tog vi en morgonpromenad längs älven med hunden. Det är underbart vackert. Och i lördags var det återträff med Unogänget från Jokkmokks marknad. Vi åt tre rätters middag - underbart gott. Spelade kubb och boule. Badade badtunna och lyssnade på Markus fina röst när han sjöng och spelade gitarr. Kvällen avslutades förstås med Uno. Och vem vann? Jag förstås!

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards