Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Jeanette Johnsson - 16 juni 2008 19:36

Det började i veckan med att jag var lite småöm i örat. Det kändes lite obehagligt. I helgen blev det riktigt ont. Och i natt utvecklades det till en sanslös smärta. Så i morse var det bara att pallra sig iväg till farbror doktorn som kollade i örat och sade:

- Du har infektion i hörselgången. Det är inte alls trevligt. Det kan göra väldigt ont.

Ja, det vill jag lova att det kan göra riktigt ont. Han skrev ut recept på örondroppar som jag ska ta i en vecka. Det har visserligen inte ens gått en hel dag så jag kan inte förvänta mig några förbättringar. Men hittils har det bara gått åt fel håll. Smärtan tycks accelerera för varje timma. Innan räckte det med att stoppa i sig lite alvedon. Nu skulle jag betala vad som helst för starkare grejer. Men det är väl bara att härda ut och tänka som de förnuftiga människorna; det som inte dödar dig stärker dig. Fast den som skulle säga något så förnuftigt till mig just nu skulle jag nog slå riktigt hårt.

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards