Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Jeanette Johnsson - 8 januari 2009 19:18

I dag har det varit en vacker vinterdag; snöfall och några minusgrader. Jag tog en lunchpromenad på skjutfältet i Skillingaryd bland de gamla militärbyggnaderna. Så här vackert var det då.

Annat är det nu i kväll, det regnar och den vackra snön har förvandlats till isgator. Mindre mysigt.


I dag har jag försökt att råda bot på min trötthet. Jag gick till hälsokosten och köpte blutsaft så att jag får i mig lite järn och vitaminer. Kanske är det problemet så här i vintertider. Jag borde nog äta mer grönsaker också. Fast det borde man ju alltid göra... I hälsokosten så såg jag yerbamate-te. Min kusin tipsade om att det var jättebra att dricka när man kände sig trött och hängig. Kanske får gå tillbaks och köpa det också. Det smakade tydligen som hö, men hjälper det så kan det vara värt det.


Nu ska jag äta min fil och se ett avsnitt av Greys anatomy på dvd innan jag stupar i säng.

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards