Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Jeanette Johnsson - 21 maj 2008 19:32

Jag brukar lyssna på P4 hela dagarna på jobbet. Mest för att höra nyheterna och se om de har några andra intressanta reportage som jag borde hänga på. Men igår blev lokalradion besegrad. Då tog internet över kontrollen. Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Men plötsligt kom jag på att det finns en hel värld med musik ute på nätet. Så då övergick jag till den musik som jag verkligen ville höra. Eftersom det finns miljontals låtar att välja på så kunde det blir riktig variation. Men nej, så fungerar inte jag. Jag fastnade vid Lasse Lindhs "du behöver aldrig mer vara rädd". Sedan gick den låten hela dagen. Jag fick aldrig nog. Men idag skulle jag ha variation. Jag lyssnade bara på Lasse Lindh några gånger. Sedan kom jag till Brolles "solo i Stockholm" och där blev det stopp. Så nu var det den låten som fick gå hela dagen. Var det någon som sade att variation kan vara bra? Nej, jag tänkte väl det.

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards