Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Jeanette Johnsson - 5 oktober 2008 22:19

Tänk om någon hade sett mig i fredagsmorse. "Why´d you come here looking like that" med Jill Johnsson och Nina Persson spelades på radion. Plötsligt dansade jag runt i lägenheten med tandborsten i munnen. Vilken underbar låt! Den satte ribban för resten av helgen. Det har varit mycket jobb men jag har också fått mycket ny energi. Jobbet har rullat på bra. Inga bekymmer där.

Den lediga tiden i helgen har också varit väldigt bra. Det har varit tid att bara vara och få ny energi. I går kväll, lördag, var den bästa kvällen på länge och ändå var den så enkel. Kanske var det just därför som den kändes så mysig. Det började med kebabsallad på en av stans alla pizzaställen. Vi satt där och åt. Även om man inte äter en lyxig trerätters middag så är det faktiskt en annan känsla att äta ute.  Sedan fortsatte kvällen med rödvin och en film. Det är allt som behövs om man har bra sällskap. Men jag kan ge ett råd se inte den filmen som vi såg: Angel av Colin Nutley. Den var bara konstig och deprimerande.

I kväll har jag blivit bjuden på äppelkaka hos en kompis som jag inte har sett på länge. Det var kul att sitta och snacka en stund. Så det har varit en väldigt bra helg. Nu är jag laddad för en ny vecka.

Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards