Alla inlägg den 14 september 2008

Av Jeanette Johnsson - 14 september 2008 19:34

Jag hann knappt förstå att sommaren var slut innan jag i morse tvingades inse att nu är nog vintern här. I morse fick jag skrapa bilen för första gången. Frosten blänkte på gräsmattan. Just nu sitter jag med ylletofflor på mig och under större delen av dagen har jag haft jackan och vantar på mig inomhus på redaktionen. Har även sovit med sockarna på några nätter nu. Så vintern är definitivt i antågande. Och då har jag ändå inte varit hemma i min lägenhet på några nätter. Sovrumsfönstret har varit sönder i ett år och går inte att stänga helt. Så här lär det inte bli varmt i natt. Just nu är det 16.5 grader här i sovrummet och varmare lär det inte bli under natten.

 Det har varit en ganska bra dag på jobbet. Dels lyckades jag göra fotoläxan på frilanskursen. Det dök upp ett tillfälle när jag ändå var ute på ett vanligt jobb. Blev riktigt inspirerad när jag sprang runt och knäppte bilder från alla möjliga vinklar.


Presentation


Foto:Pär Wretling

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards